• امروز : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 14 May - 2024

اخبار روز

ساماندهی ورودی های اصفهان جشنواره ارائه دستاوردهای تولید بذر در استان اصفهان توسعه صادرات از مهمترین اهداف برگزاری جشنواره فن‌آفرینی شیخ بهایی است بحران تعدد سامانه‏‏‌ها ۵ نکته کلیدی برای تربیت ذهن برنده گلرنگ در سودای راه‌اندازی یک سوپراپلیکیشن پیش‌بینی قیمت مسکن در سال ۱۴۰۳ چت‌جی‌پی‌تی حافظه‌دار شد واقعاً ۱۰ سال دیگر دورۀ خشکسالی تمام می‌شود؟! پدیده پیش‌‌‌فروشی در بازار لوازم خانگی خودروهای زیرچتر لیزینگ منطقه ویژه اقتصادی لامِرد، هاب جدید پتروشیمی ایران وقتی شوخی، جدی می‌شود برپایی میز خدمت شرکت عمران بهارستان در مصلای نماز جمعه بهارستان اجرای ۱۰۰۰ عنوان برنامه دهه کرامت در اصفهان اعزام ۵۶ کاروان حج تمتع از فرودگاه اصفهان نقش جامعه کارگری با میدان‌داری در مسیر به ثمر نشستن انقلاب تشریح برنامه های خدمت به مددجویان کمیته امداد استان اصفهان در دهه کرامت عمل جراحی مغز در اصفهان رایگان است رونمایی از سند تحول دانشگاه معارف قرآن و عترت(ع) اصفهان فولاد مباركه بزرگترین صادركننده غیرنفتی سال ۱۴۰۲ بازگشت ۹۸درصد از دانش آموزان بازمانده از تحصیل استان اصفهان به آغوش مدرسه امضای تفاهم نامه ثبت احوال و اداره پست استان اصفهان آفریقا، هدف ویژه صادراتی نفت سپاهان بهره‌گیری از ۱۰۰ درصد توان تولید در سال ۱۴۰۲ و برنامه تولید ۹ محصول جدید در سال ۱۴۰۳ ریزگردها نتیجه خشکی تالاب گاوخونی است چینی ها رقیب سایبرتراک را ساختند اعداد بهت‌آور تجربه واقعیت افزوده روی جعبه‌‌‌های جدید دیجی‌‌‌کالا پرچمداری ایرالکو در مسوولیت اجتماعی رشد ۱۶۰ درصدی صادرات خدمات مهندسی در ۳ سال فیلتر اینستاگرام قاعده بازی فیلترینگ را بهم زد هوش مصنوعی ۸ سال زودتر آرتروز زانو را تشخیص می‌دهد! عبور از بازار پول تکمیل زیرساخت‌های مرکز همایش‌های اصفهان به ۵ همت اعتبار نیاز دارد حقوق شهر اصفهان در بازگشایی‌های زاینده‌رود محقق نشده است متروی بهارستان نیازمند ۴هزار میلیارد تومان اعتبار است کسب رتبه برتر مدیریت درمان استان اصفهان در بین مدیریت های درمان تیپ یک و ۳۲ مدیریت درمان در کشور استفاده از زبان اشاره یکی از جنبه‌های مناسب در حمایت از افراد ناشنوا است تقدیر از اساتید برجسته علمی به مناسبت دهه سرآمدی آموزش پایان عصر تک‌شاخ‌ها؟

10

عوامل تاخیر پروازها چیست؟

  • کد خبر : 13264
  • ۱۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۷:۴۳
عوامل تاخیر پروازها چیست؟

سخنگوی ایران‌ایر با بیان اینکه برای تاخیر یک پرواز ۳۰ عامل شناسایی شده است، گفت: «تعدادی از این عوامل در حیطه شرکت هواپیمایی بوده و بسیاری از آنها خارج از دامنه اختیار آن است.» سخنگوی ایران‌ایر با بیان اینکه برای تاخیر یک پرواز ۳۰ عامل شناسایی شده است، گفت: تعدادی از این عوامل در حیطه شرکت هواپیمایی بوده و بسیاری از آنها خارج از دامنه اختیار آن است.

به گزارش نوسان‌آنلاین و به نقل از فرهیختگان، حسام قربانعلی با اشاره به اخباری مبنی‌بر تاخیرهای ایران‌ایر در تیرماه، در جمع خبرنگاران بیان کرد: عملکرد منتشر شده مربوط به برهه زمانی انجام عملیات بزرگ حج ۱۴۰۲ بوده که بخشی از این تاخیرهای منظور شده در ایام پروازهای بازگشت حج رخ داده است و جزء تاخیرات فرودگاهی غیر برنامه‌ریزی شده است. تاخیراتی که با توجه به عملیات در فرودگاه جده مدینه و سایر شمولی بوده که خارج از دسترسی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران بوده است.

وی افزود: ازسوی دیگر درخصوص متوسط تاخیر بالای ایران‌ایر یادآور می‌شود میزان تاخیر ثبت‌شده حاصل انجام چه تعداد پرواز و هواپیما و مهم تر در چه برهه زمانی صورت گرفته است، اگر شرکتی دارای یک فروند هواپیما باشد و آن را مدیریت کند؛ به‌طور حتم میزان تاخیر کمتر آن مبنی‌بر منضبط بودن آن نیست. اگر قرار است مجموع تاخیر اعلام شود، تاخیر باید بر اساس تعداد پروازهای داخلی و بین‌المللی، تعداد ناوگان و تعداد پروازهای تکلیفی محاسبه شود.

سخنگوی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران ازسوی دیگر برای تاخیر یک پرواز ۳۰ عامل شناسایی شده که تعدادی از این عوامل در حیطه شرکت هواپیمایی بوده و بسیاری از آنها خارج از دامنه اختیار آن است. با توجه به اینکه برای انجام یک پرواز هماهنگی‌های بسیار بالایی با نهادهای موازی و همکار خود صورت می‌گیرد، بعضا در بین دسته‌ای از این حجم از هماهنگی‌های غیر دستگاهی ممکن است اخلال یا موضوعات خاص پیش آید که منجر به بروز تاخیر شود که بخشی از این تاخیرات می‌تواند مربوط‌به فرودگاه، بخشی مربوط به هندلینگ و زمینی، عدم امکانات زیرساخت و خیلی از موضوعات این چنینی باشد که در اختیار ایرلاین نیست و به هر حال غیر برنامه‌ریزی محسوب می‌شود.

قربانعلی ادامه داد: همچنین بخشی از این تاخیرات متوجه خود مسافر است، مسافری که دیر به کانتر پذیرش مراجعه می‌کند و به جهت همکاری با مسافر و ایجاد رضایت‌مندی، مسافر در آخرین لحظات پذیرش می‌شود؛ این موضوع گاهی موجب ثبت تاخیر به اسم ایرلاین می‌شود یا اگر مسافر با داشتن کارت پرواز برای سوار شدن مراجعه نکرده است که باید بار این مسافر پیاده شود تا پرواز بتواند راس زمان حرکت کند که این پروسه زمان بر شده و تاخیر را در پی دارد.

وی گفت: ازسوی دیگر ممکن است تاخیرات لحظه ای فنی پیش آید که هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در راستای تسعی از خط مشی ایمنی خود همواره اولویت خود را انجام یک پرواز ایمن قرار داده است.

سخنگوی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در پایان خاطرنشان کرد: باردیگر یادآور می‌شود هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در جهت افزایش رضایتمندی و ارتقای سطح خدمات تلاش می‌کند با رصد لحظه‌ای عملیات پرواز و استفاده حداکثری از هواپیمای پشتیبانی بتواند بهترین خدمات را به هموطنان ارائه کند.

لینک کوتاه : https://navasanonline.ir/?p=13264

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.