• امروز : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 15 May - 2024

اخبار روز

ساماندهی ورودی های اصفهان جشنواره ارائه دستاوردهای تولید بذر در استان اصفهان توسعه صادرات از مهمترین اهداف برگزاری جشنواره فن‌آفرینی شیخ بهایی است بحران تعدد سامانه‏‏‌ها ۵ نکته کلیدی برای تربیت ذهن برنده گلرنگ در سودای راه‌اندازی یک سوپراپلیکیشن پیش‌بینی قیمت مسکن در سال ۱۴۰۳ چت‌جی‌پی‌تی حافظه‌دار شد واقعاً ۱۰ سال دیگر دورۀ خشکسالی تمام می‌شود؟! پدیده پیش‌‌‌فروشی در بازار لوازم خانگی خودروهای زیرچتر لیزینگ منطقه ویژه اقتصادی لامِرد، هاب جدید پتروشیمی ایران وقتی شوخی، جدی می‌شود برپایی میز خدمت شرکت عمران بهارستان در مصلای نماز جمعه بهارستان اجرای ۱۰۰۰ عنوان برنامه دهه کرامت در اصفهان اعزام ۵۶ کاروان حج تمتع از فرودگاه اصفهان نقش جامعه کارگری با میدان‌داری در مسیر به ثمر نشستن انقلاب تشریح برنامه های خدمت به مددجویان کمیته امداد استان اصفهان در دهه کرامت عمل جراحی مغز در اصفهان رایگان است رونمایی از سند تحول دانشگاه معارف قرآن و عترت(ع) اصفهان فولاد مباركه بزرگترین صادركننده غیرنفتی سال ۱۴۰۲ بازگشت ۹۸درصد از دانش آموزان بازمانده از تحصیل استان اصفهان به آغوش مدرسه امضای تفاهم نامه ثبت احوال و اداره پست استان اصفهان آفریقا، هدف ویژه صادراتی نفت سپاهان بهره‌گیری از ۱۰۰ درصد توان تولید در سال ۱۴۰۲ و برنامه تولید ۹ محصول جدید در سال ۱۴۰۳ ریزگردها نتیجه خشکی تالاب گاوخونی است چینی ها رقیب سایبرتراک را ساختند اعداد بهت‌آور تجربه واقعیت افزوده روی جعبه‌‌‌های جدید دیجی‌‌‌کالا پرچمداری ایرالکو در مسوولیت اجتماعی رشد ۱۶۰ درصدی صادرات خدمات مهندسی در ۳ سال فیلتر اینستاگرام قاعده بازی فیلترینگ را بهم زد هوش مصنوعی ۸ سال زودتر آرتروز زانو را تشخیص می‌دهد! عبور از بازار پول تکمیل زیرساخت‌های مرکز همایش‌های اصفهان به ۵ همت اعتبار نیاز دارد حقوق شهر اصفهان در بازگشایی‌های زاینده‌رود محقق نشده است متروی بهارستان نیازمند ۴هزار میلیارد تومان اعتبار است کسب رتبه برتر مدیریت درمان استان اصفهان در بین مدیریت های درمان تیپ یک و ۳۲ مدیریت درمان در کشور استفاده از زبان اشاره یکی از جنبه‌های مناسب در حمایت از افراد ناشنوا است تقدیر از اساتید برجسته علمی به مناسبت دهه سرآمدی آموزش پایان عصر تک‌شاخ‌ها؟

4

فروش ۱۰ میلیون دلاری با نوآوری در بار پروتئینی

  • کد خبر : 15166
  • ۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۸:۴۸
فروش ۱۰ میلیون دلاری با نوآوری در بار پروتئینی

شرکت اسنک «مزلا» (Mezcla) که بارهای پروتئینی (protein bar) گیاهی با طعم‌‌‌های کلاسیک و بافت ترد تولید می‌‌‌کند، در اولین دور تامین سرمایه خود، توانست ۴میلیون دلار جذب کند. ماده اصلی بارهای پروتئین مزلا، دانه کینواست. گریفین اسپولانسکی که تنها ۲۶ سال دارد و در لیست کارآفرینان زیر ۳۰ سال مجله فوربس آمده، شرکت تولید بارهای پفکی کریسپی را در سال ۲۰۱۹ تاسیس کرد تا نوآوری و شخصیت را وارد این دسته‌‌‌بندی غذایی ۵ میلیارد دلاری کند.

محصولات مزلا که حاوی پروتئین گیاهی ۱۰ گرمی است و هر بار آن فقط ۱۷۰ کالری دارد، در شش طعم مختلف شکلات مکزیکی، وانیل ماچای ژاپنی، کره بادام‌‌‌ زمینی کاکائویی پرویی، بلوبری کانادایی، شکلات پسته‌‌‌ای ایتالیایی و کره بادام اسپانیایی درست شده‌‌‌اند. بسته‌‌‌بندی هر کدام از محصولات، توسط یک طراح محلی که مواد تشکیل‌‌‌دهنده‌‌‌اش از آنجا آمده، درست شده و منعکس‌‌‌کننده المان‌‌‌های فرهنگی همان‌جاست.  مزلا تنها استارت‌آپی است که شرکت سرمایه‌گذاری «دریم ونچرز» تاکنون سه بار در آن سرمایه‌گذاری کرده و دلیل آن را «اخلاق کاری بی‌‌‌نظیر، چشم‌‌‌انداز بزرگ و مدیریت سرمایه» تیم بنیان‌گذارش عنوان کرده است.

ریچارد بلنکنشیپ، مدیرعامل دریم ونچرز می‌‌‌گوید: «دسته‌‌‌بندی محصولی بار پروتئین آماده تحولی است که مزلا وارد این صنعت کرده است – بارهایی که نه‌تنها معیارهای سلامتی را ارتقا می‌‌‌دهند، بلکه مزه فوق‌‌‌العاده‌‌‌ای هم دارند. ما با تشخیص رقابت‌‌‌پذیری این محصول، بر اهمیت ساخت برندی با پایه‌‌‌های قوی و یک پایگاه مشتری وفادار تاکید داریم. گریفین و تیمش قبلا نشان داده‌‌‌اند که مزلا این پتانسیل را دارد که به رقیبی سرسخت در بخش اسنک‌‌‌ها و بارها تبدیل شود.» اسپولانسکی در مصاحبه‌‌‌ای گفته: «در عرصه بارهای پروتئینی ما یک شکاف بزرگ را شناسایی کرده بودیم. هیچ باری هم به بافت و هم به مزه اهمیت نمی‌‌‌داد. ما محصولی تولید کردیم که مردم به خوردن آن اشتیاق داشته باشند.»  اسپولانسکی معتقد است بعد از اینکه اثبات شود محصولات مزلا برای فروش از طریق کانال‌‌‌های طبیعی مثل فروشگاه‌‌‌ هول فودز مناسب هستند، این شانس را دارند که در خرده‌‌‌فروشی‌‌‌های معروف بیشتری دسترس‌‌‌پذیر باشند.

یوگا آکاریا، مدیر ارشد عملیاتی مزلا می‌‌‌گوید: «وقت آن رسیده که عملیات توزیع مان را گسترش دهیم تا مشتریان هر وقت و هر جا که مزلا را خواستند، به آن دسترسی داشته باشند. ما در حال تغییر بسته‌‌‌بندی، تقویت زنجیره تامین و ساختن تیمی از اپراتورهای درجه یک هستیم تا با شرکای خرده‌‌‌فروشی معروف وارد همکاری شویم. این استراتژی، رشد ما را در سال جدید دو برابر می‌‌‌کند و هدفمان این است که امسال به فروش ۱۰ میلیون دلاری برسیم.»‌‌‌

لینک کوتاه : https://navasanonline.ir/?p=15166

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.