• امروز : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 15 May - 2024

اخبار روز

ساماندهی ورودی های اصفهان جشنواره ارائه دستاوردهای تولید بذر در استان اصفهان توسعه صادرات از مهمترین اهداف برگزاری جشنواره فن‌آفرینی شیخ بهایی است بحران تعدد سامانه‏‏‌ها ۵ نکته کلیدی برای تربیت ذهن برنده گلرنگ در سودای راه‌اندازی یک سوپراپلیکیشن پیش‌بینی قیمت مسکن در سال ۱۴۰۳ چت‌جی‌پی‌تی حافظه‌دار شد واقعاً ۱۰ سال دیگر دورۀ خشکسالی تمام می‌شود؟! پدیده پیش‌‌‌فروشی در بازار لوازم خانگی خودروهای زیرچتر لیزینگ منطقه ویژه اقتصادی لامِرد، هاب جدید پتروشیمی ایران وقتی شوخی، جدی می‌شود برپایی میز خدمت شرکت عمران بهارستان در مصلای نماز جمعه بهارستان اجرای ۱۰۰۰ عنوان برنامه دهه کرامت در اصفهان اعزام ۵۶ کاروان حج تمتع از فرودگاه اصفهان نقش جامعه کارگری با میدان‌داری در مسیر به ثمر نشستن انقلاب تشریح برنامه های خدمت به مددجویان کمیته امداد استان اصفهان در دهه کرامت عمل جراحی مغز در اصفهان رایگان است رونمایی از سند تحول دانشگاه معارف قرآن و عترت(ع) اصفهان فولاد مباركه بزرگترین صادركننده غیرنفتی سال ۱۴۰۲ بازگشت ۹۸درصد از دانش آموزان بازمانده از تحصیل استان اصفهان به آغوش مدرسه امضای تفاهم نامه ثبت احوال و اداره پست استان اصفهان آفریقا، هدف ویژه صادراتی نفت سپاهان بهره‌گیری از ۱۰۰ درصد توان تولید در سال ۱۴۰۲ و برنامه تولید ۹ محصول جدید در سال ۱۴۰۳ ریزگردها نتیجه خشکی تالاب گاوخونی است چینی ها رقیب سایبرتراک را ساختند اعداد بهت‌آور تجربه واقعیت افزوده روی جعبه‌‌‌های جدید دیجی‌‌‌کالا پرچمداری ایرالکو در مسوولیت اجتماعی رشد ۱۶۰ درصدی صادرات خدمات مهندسی در ۳ سال فیلتر اینستاگرام قاعده بازی فیلترینگ را بهم زد هوش مصنوعی ۸ سال زودتر آرتروز زانو را تشخیص می‌دهد! عبور از بازار پول تکمیل زیرساخت‌های مرکز همایش‌های اصفهان به ۵ همت اعتبار نیاز دارد حقوق شهر اصفهان در بازگشایی‌های زاینده‌رود محقق نشده است متروی بهارستان نیازمند ۴هزار میلیارد تومان اعتبار است کسب رتبه برتر مدیریت درمان استان اصفهان در بین مدیریت های درمان تیپ یک و ۳۲ مدیریت درمان در کشور استفاده از زبان اشاره یکی از جنبه‌های مناسب در حمایت از افراد ناشنوا است تقدیر از اساتید برجسته علمی به مناسبت دهه سرآمدی آموزش پایان عصر تک‌شاخ‌ها؟

3

«کوپایلت پرو» رونمایی شد

  • کد خبر : 15304
  • ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۸:۲۵
«کوپایلت پرو» رونمایی شد

«دیویا کومار»، رییس بازاریابی جهانی جست‌وجو و هوش مصنوعی مایکروسافت، در بیانیه‌ مطبوعاتی جدید این شرکت اعلام کرد: «تقاضای زیادی از طرف کاربران حرفه‌ای وجود دارد و آنها خواستار دسترسی سریع به جدیدترین مدل‌ها، عملکردها و ابزارهای خلاقانه هستند.»

«کوپایلت پرو» به عنوان یکی از جدیدترین دستاوردهای هوش مصنوعی «مایکروسافت»، گامی بزرگ در عرصه تسهیل برنامه‌نویسی و کد‌نویسی است. این سیستم پیشرفته به منظور ارتقای بهره‌وری و کارایی توسعه‌دهندگان نرم‌افزار ایجاد شده و با استفاده از تکنیک‌های یادگیری ماشینی و پردازش زبان طبیعی قادر است کدهای پیش‌نویس را با تحلیل گسترده‌ای از مخزن‌های داده بزرگ و پترن‌های موجود در برنامه‌نویسی، تولید کند.
«کوپایلت پرو» مایکروسافت، ویژگی‌های کاربردی مبتنی‌بر هوش مصنوعی را در مجموعه ‌‌برنامه‌های آفیس در اختیار کاربران قرار می‌دهد. مایکروسافت چند ماه قبل برای اولین‌‌بار قابلیت‌های مبتنی ‌بر هوش مصنوعی خود را برای سازمان‌ها و مشاغل راه‌اندازی کرد و حالا این قابلیت‌ها را در اختیار کاربران عادی قرار داده است. «کوپایلت پرو» به‌ عنوان محصولی اشتراکی با هزینه‌ ماهانه‌ ۲۰ دلار در دسترس خریداران قرار دارد و ویژگی‌های مبتنی ‌بر هوش مصنوعی را در برنامه‌های آفیس مثل ورد، اکسل و پاورپوینت ارائه می‌دهد. این سرویس همچنین به مشترکانش اجازه می‌دهد از جدیدترین نسخه مدل‌های هوش مصنوعی OpenAI بهره ببرند و چت‌بات Copilot GPT سفارشی بسازند. اگر اشتراکMicrosoft 365 Personal یاHome را دارید، با پرداخت ۲۰ دلار اضافه در هر ماه به امکانات کوپایلت پرو در برنامه‌های آفیس در ویندوز، مک‌بوک و نسخه‌های مخصوص تبلت اپل دسترسی خواهید داشت. از جمله ویژگی‌های جذاب این دستیار می‌توان به امکان ساخت کامل اسلاید پاورپوینت و قابلیت‌های نوشتاری در ورد برای بازنویسی پاراگراف‌ها، تولید متن و خلاصه‌سازی اسناد اشاره کرد.
کوپایلت در سرویس اوت‌لوک هم ارائه می‌شود و به کاربران اجازه می‌دهد با روشی آسان‌تر و هوشمندتر به ایمیل‌ها پاسخ‌ دهند و ایمیل‌های جدید ارسال کنند. نسخه پیش‌نمایش «کوپایلت پرو» در اکسل نیز به تجزیه‌وتحلیل داده‌ها، تولید نمودار و موارد دیگر کمک می‌کند.
بسیاری از ویژگی‌های کوپایلت که طی ماه‌های اخیر برای کسب‌وکارها منتشر شدند اکنون در اختیار کاربران عادی نیز قرار گرفته‌اند، به استثنای امکان تولید اسلاید پاورپوینت براساس اسناد ورد. کوپایلت پرو قبل ‌از ادغام با آفیس به جدیدترین مدل‌های OpenAI، جدیدترین نسخه ابزار تولید تصویر براساس ورودی متنی و توانایی ساخت چت‌بات سفارشی Copilot GPT مجهز شده است. اگر مشترک مایکروسافت ۳۶۵ نباشید، امکان خرید اشتراک کوپایلت‌پرو به‌طور مجزا وجود دارد؛ سرویسی که دسترسی به مدل هوش مصنوعی Turbo 4- GPT را ارائه می‌دهد. عملکرد این سرویس حتی در زمان اوج مصرف بسیار سریع است و به‌‌زودی امکان جابه‌جایی بین مدل‌ها را نیز در دسترس کاربران قرار خواهد داد. ساخت تصویر با مدل DALL-E شرکت OpenAI در کوپایلت‌پرو از فرمت تصویر افقی جدید پشتیبانی می‌کند و نسبت‌به قبل کیفیت بهتری ارائه می‌دهد.
«دیویا کومار»، رییس بازاریابی جهانی جست‌وجو و هوش مصنوعی مایکروسافت، در بیانیه‌ مطبوعاتی جدید این شرکت اعلام کرد: «تقاضای زیادی از طرف کاربران حرفه‌ای وجود دارد و آنها خواستار دسترسی سریع به جدیدترین مدل‌ها، عملکردها و ابزارهای خلاقانه هستند.» ویژگی‌های کوپایلت‌پرو احتمالا برای کاربران حرفه‌ای وسوسه‌کننده به ‌نظر می‌رسند، اما برای دسترسی به قابلیت‌های ادغام‌شده با آفیس باید اشتراک
Microsoft 365 Personal یا Family نیز داشته باشید. ویژگی‌های کوپایلت‌پرو در این سناریو ازطریق وب، برنامه‌های ویندوز، مک و حتی گوشی هوشمند در دسترس کاربران خواهد بود. علاوه‌بر این مایکروسافت وعده داده است قابلیت‌های جدیدی به سرویس مذکور اضافه کند. مایکروسافت برنامه‌هایی هم برای خدمات کوپایلت سازمانی در Microsoft 365 دارد. این ویژگی قبلا فقط امکان دسترسی ۳۰۰ نفر از اعضای هر سازمان را فراهم می‌کرد، ولی غول فناوری اهل ردموند اکنون محدودیت‌ها را برداشته است و به اکثر مشتریان تجاری اجازه می‌دهد با اشتراک ۳۰ دلاری ماهانه، همه کارمندان خود را ثبت‌نام کنند.
مایکروسافت با عرضه این هوش مصنوعی در حقیقت یک قدم فراتر رفته و مرزهای بین انسان و ماشین را در زمینه تولید کد مبهم ساخته است. این ابزار نه‌تنها توانایی یادگیری ماشینی خود را به کار می‌گیرد تا به توسعه‌دهندگان در نوشتن کد کمک کند، بلکه می‌تواند بینش‌ها و توصیه‌هایی را در اختیار مهندسی نرم‌افزار قرار دهد که حتی ممکن است فراتر از آنچه ذهن انسان قادر به تصور آن باشد، است.
این پلتفرم به‌طور فزاینده‌ای در حال یادگیری و بهبود است، زیرا هرچه تعداد توسعه‌دهندگان بیشتری از کوپایلت استفاده کنند،‌ داده‌های بیشتری به سیستم واردشده و در نتیجه هوش مصنوعی مایکروسافت توانایی‌های خود را گسترش داده و به شکلی بهینه‌تر پاسخگوی نیازهای توسعه‌دهندگان خواهد بود. در پایان مایکروسافت با «کوپایلت پرو» نه‌تنها توسعه‌دهندگان را در سطوح مختلف مهارت کمک می‌کند، ‌بلکه فرصت‌های جدیدی را برای یادگیری ماشین و تعاملات انسان با هوش مصنوعی فراهم می‌سازد. این فناوری جدید با افزایش بهره‌وری و تسریع فرآیند تولید، تاثیر بسزایی بر اقتصاد دیجیتال و دنیای تکنولوژی خواهد داشت.

لینک کوتاه : https://navasanonline.ir/?p=15304

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.