مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان در این نشست با تاکید بر ضرورت نظارت میدانی و ارایه گزارش مکتوب مسئولین سرمایه‌گذاری و مشارکتهای مردمی شهرداری مناطق از روند اجرایی پروژه‌های مشارکتی و انطباق آن با برنامه زمانبندی اولیه گفت: دلایل تاخیر و توقف پروژه های مشکل‌دار باید با آسیب‌شناسی درست مورد بررسی دقیق کارشناسان قرار گیرد و با برگزاری جلسات مستمر با ذینفعان، نسبت به رفع آنها چاره‌جویی شود.

مسعود حیدری اضافه کرد: سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان به دنبال تعامل برد- برد با سرمایه‌گذاران در پروژه‌های شهری است و زیان آن‌ها را در اجرای پروژه‌ها، به منزله زیان خود قلمداد ‌می‌کند. بنابراین تمام اهتمام خود را در رفع موانع از این پروژه‌ها قرار داده و با پیگیری مضاعف خود سعی دارد پایداری این پروژه‌ها را تثبیت کند و مانع از به بن‌بست کشیده شدن اجرای آن‌ها شود.

حیدری ادامه داد: شناسایی فرصت‌های مستعد رشد در مناطق مختلف شهر اصفهان و ارائه اطلاعات جامع به سرمایه‌گذاران و مشارکت کنندگان در این پروژه‌ها در دستور کار سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان قرار دارد. وی با تاکید بر ضرورت همدلی و همکاری برای موفقیت در خلق این اتفاقات ارشمند تصریح کرد: بهتر است به جای سخت کار کردن هوشمندانه کار کنیم.کارها باید بر اساس برنامه و زمانبندی و البته به‌طور نظام‌مند انجام شوند تا نتیجه مورد نظر سازمان محقق گردد.

گفتنی است، در این نشست آخرین وضعیت ۷۱ پروژه مشارکتی درحال اجرای سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان مورد رصد و بررسی قرار گرفت و مقرر شد مشکلات و نواقص با پیگیری مستمر بررسی و مغایرت‌ها مرتفع شوند تا مبادا حقی از طرفین ضایع شود.