• امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024

اخبار روز

چینی ها رقیب سایبرتراک را ساختند اعداد بهت‌آور تجربه واقعیت افزوده روی جعبه‌‌‌های جدید دیجی‌‌‌کالا پرچمداری ایرالکو در مسوولیت اجتماعی رشد ۱۶۰ درصدی صادرات خدمات مهندسی در ۳ سال فیلتر اینستاگرام قاعده بازی فیلترینگ را بهم زد هوش مصنوعی ۸ سال زودتر آرتروز زانو را تشخیص می‌دهد! عبور از بازار پول تکمیل زیرساخت‌های مرکز همایش‌های اصفهان به ۵ همت اعتبار نیاز دارد حقوق شهر اصفهان در بازگشایی‌های زاینده‌رود محقق نشده است متروی بهارستان نیازمند ۴هزار میلیارد تومان اعتبار است کسب رتبه برتر مدیریت درمان استان اصفهان در بین مدیریت های درمان تیپ یک و ۳۲ مدیریت درمان در کشور استفاده از زبان اشاره یکی از جنبه‌های مناسب در حمایت از افراد ناشنوا است تقدیر از اساتید برجسته علمی به مناسبت دهه سرآمدی آموزش پایان عصر تک‌شاخ‌ها؟ پز عالی جیب خالی دردسرساز دلالان برای دیوار و شیپور دوراهی هوش مصنوعی مقابل شرکت‌ها رئیس آموزشکده فنی و حرفه‌ای شماره دو پسران سروش معرفی شد پانزدهمین جایگاه سوخت تحت برند پالایشگاه اصفهان افتتاح شد اولین دوره تربیت معلم قرآنی و پنجمین دوره ارتقای نخبگان تلاوت قرآن کریم اگر جنگ شود، کدام کشورها امن هستند؟ رمزدارایی در پساهاوینگ ارزپاشی در موتورسازی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بیشترین وام را در سال ۱۴۰۲ پرداخت کرد سیمبانان در خط مقدم جبهه صنعت برق خدمت می کنند احداث سایت دوم پالایشگاه اصفهان درهرمزگان کاهش ۴۰۰ هزار متر مکعبی نفت کوره درهلدينگ پتروپالایش اصفهان رقابت ناپایدار گره کور سیاستگذاری در بازار موبایل جیب پرپول نسل زد شت کوین چیست؟ نیروگاه خورشیدی فولاد مبارکه اصفهان میکرو بلاگرهای اقتصادی در کمین جیب مردم واردات خودرو اولویت دولت نیست توسعه با چشمان باز قمار بزرگ تجدیدپذیرها آشفته‌بازار تاکسی‌های اینترنتی درباره شرکت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های تامین مالی جمعی چه می‌دانیم؟ رنسانس جهانی انرژی

5
مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان خبر دارد:

پارکینگ طبقاتی مجتمع اداری غدیر به بهره‌برداری می‌رسد

  • کد خبر : 15740
  • ۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۳
پارکینگ طبقاتی مجتمع اداری غدیر به بهره‌برداری می‌رسد

موانع اجرایی و عملیایی پروژه مشارکتی مجموعه اداری، تجاری و پارکینگ طبقاتی غدیر(امیر کبیر) مرتفع شده و به زودی این پروژه برای استفاده شهروندان قابل استفاده و بهره‌برداری است.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان با بیان این خبر اضافه کرد: یکی از مطالبات چندین ساله ادارات مستقر در مجتمع اداری امیر کبیر، کمبود فضای مناسب برای پارکینگ خودروهاست که با توجه به استقرار ادارات دولتی و خصوصی متعدد در این مجموعه اداری و افزایش حجم مراجعه‌کنندگان در فاصله زمانی از ۷ صبح تا ۱۵ بعد از ظهر، آن را به چالشی روزمره‌ برایساکنین و شهروندان عزیر تبدیل کرده است.
مسعود حیدری تصریح کرد: عملیات احداث این مجموعه با زیربنایی بالغ بر ۱۴ هزار و ۵۰۰ متر مربع و در زمینی به مساحت یک هزار و ۹۶۹ متر مربع با مشارکت سرمایه‌گذار بخش خصوصی اصفهان در حال انجام است که شامل چهار طبقه، شامل پارکینگ عمومی در زیرزمینی با ظرفیت پارک ۲۶۰ دستگاه خودرو و همکف با کاربری تجاری مختص فعالیت‌های مرتبط با مجموعه اداری مانند شعب بانک‌ها، دفاتر خدمات ارتباطی، انتظامی، قضایی است.
حیدری اضافه کرد: جلسه مانع‌زدایی از این پروژه در دفتر شهردار محترم منطقه ۴ برگزار و رفع اختلافات مرتبط با اضافه‌کاری‌ها و نحوه بهره‌برداری از آن مورد تاکید قرار گرفت تا این پروژه در اسرع وقت مورد بهره‌برداری قرار گیرد.
گفتنی است، عملیات احداث پروژه مشارکتی مجموعه اداری، تجاری و پارکینگ عمومی غدیر(امیر کبیر) اسفند ماه سال ۱۳۹۹ با سرمایه اولیه ۷۵ میلیارد تومان آغاز شده و در حال حاضر در مرحله نازک‌کاری و تفکیک واحدها قرار دارد.

لینک کوتاه : https://navasanonline.ir/?p=15740

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.