• امروز : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 15 May - 2024

اخبار روز

ساماندهی ورودی های اصفهان جشنواره ارائه دستاوردهای تولید بذر در استان اصفهان توسعه صادرات از مهمترین اهداف برگزاری جشنواره فن‌آفرینی شیخ بهایی است بحران تعدد سامانه‏‏‌ها ۵ نکته کلیدی برای تربیت ذهن برنده گلرنگ در سودای راه‌اندازی یک سوپراپلیکیشن پیش‌بینی قیمت مسکن در سال ۱۴۰۳ چت‌جی‌پی‌تی حافظه‌دار شد واقعاً ۱۰ سال دیگر دورۀ خشکسالی تمام می‌شود؟! پدیده پیش‌‌‌فروشی در بازار لوازم خانگی خودروهای زیرچتر لیزینگ منطقه ویژه اقتصادی لامِرد، هاب جدید پتروشیمی ایران وقتی شوخی، جدی می‌شود برپایی میز خدمت شرکت عمران بهارستان در مصلای نماز جمعه بهارستان اجرای ۱۰۰۰ عنوان برنامه دهه کرامت در اصفهان اعزام ۵۶ کاروان حج تمتع از فرودگاه اصفهان نقش جامعه کارگری با میدان‌داری در مسیر به ثمر نشستن انقلاب تشریح برنامه های خدمت به مددجویان کمیته امداد استان اصفهان در دهه کرامت عمل جراحی مغز در اصفهان رایگان است رونمایی از سند تحول دانشگاه معارف قرآن و عترت(ع) اصفهان فولاد مباركه بزرگترین صادركننده غیرنفتی سال ۱۴۰۲ بازگشت ۹۸درصد از دانش آموزان بازمانده از تحصیل استان اصفهان به آغوش مدرسه امضای تفاهم نامه ثبت احوال و اداره پست استان اصفهان آفریقا، هدف ویژه صادراتی نفت سپاهان بهره‌گیری از ۱۰۰ درصد توان تولید در سال ۱۴۰۲ و برنامه تولید ۹ محصول جدید در سال ۱۴۰۳ ریزگردها نتیجه خشکی تالاب گاوخونی است چینی ها رقیب سایبرتراک را ساختند اعداد بهت‌آور تجربه واقعیت افزوده روی جعبه‌‌‌های جدید دیجی‌‌‌کالا پرچمداری ایرالکو در مسوولیت اجتماعی رشد ۱۶۰ درصدی صادرات خدمات مهندسی در ۳ سال فیلتر اینستاگرام قاعده بازی فیلترینگ را بهم زد هوش مصنوعی ۸ سال زودتر آرتروز زانو را تشخیص می‌دهد! عبور از بازار پول تکمیل زیرساخت‌های مرکز همایش‌های اصفهان به ۵ همت اعتبار نیاز دارد حقوق شهر اصفهان در بازگشایی‌های زاینده‌رود محقق نشده است متروی بهارستان نیازمند ۴هزار میلیارد تومان اعتبار است کسب رتبه برتر مدیریت درمان استان اصفهان در بین مدیریت های درمان تیپ یک و ۳۲ مدیریت درمان در کشور استفاده از زبان اشاره یکی از جنبه‌های مناسب در حمایت از افراد ناشنوا است تقدیر از اساتید برجسته علمی به مناسبت دهه سرآمدی آموزش پایان عصر تک‌شاخ‌ها؟

9

ایکیا خرده‌‌‌فروشی‌‌‌های را توسعه می‌‌‌دهد

  • کد خبر : 14985
  • ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۸:۳۳
ایکیا خرده‌‌‌فروشی‌‌‌های را توسعه می‌‌‌دهد

جاه‌‌‌طلبی شرکت ایکیا برای ایجاد نسخه‌‌‌‌‌‌های کوچک‌‌‌تر فروشگاه‌‌‌های بسیار بزرگ آبی و زردی که همیشه خارج از شهر مستقر بود، از چند سال پیش شروع شد. فروشگاه مرکزی پاریس که یک‌چهارم فروشگاه‌‌‌های سنتی ایکیاست در سال ۲۰۱۹ افتتاح شد و قرار بود متفاوت باشد.

هلدینگ اینگکا (Ingka) که در حال حاضر ۲۶ فروشگاه کوچک ایکیا در مراکز شهر و ۳۷۳ فروشگاه بزرگ در بیرون شهر را مدیریت می‌‌‌کند، اعلام کرده که چند طرح مدیریت فروشگاه‌‌‌های کوچک آن،  از جمله در نیویورک و شانگهای شکست خورده و این فروشگاه‌‌‌ها تعطیل شده‌‌‌اند،  اما قرار است چند خرده‌‌‌فروشی دیگر که بخشی از طرح رشد ایکیا هستند،  در مراکز شهری افتتاح شوند. در طراحی این فروشگاه‌‌‌های کوچک،  از المان‌‌‌های سنتی ایکیا استفاده شده و تکنولوژی جدیدی هم به‌‌‌کار گرفته شده تا تجربه خرید فروشگاه‌‌‌های بزرگ قدیمی ایکیا تکرار شود. استقبال ایکیا از فروشگاه‌‌‌های کوچک‌‌‌تر،  منعکس‌‌‌کننده روند گسترده‌‌‌تر توسعه خرده‌‌‌فروشی‌‌‌ها در مراکز شهری آمریکاست.

این طرح که قرار بود در مراکز شهرها اجرا شود،  اولش با آزمون و خطای زیادی در پاریس و شهرهای دیگر مواجه شد،  اما ایکیا در نهایت توانست فرمت جدید را پیاده‌‌‌سازی کند تا بتواند از مشتریان جدیدی که قبلا به دلیل محدودیت‌‌‌های شهری از دستشان می‌‌‌داد،  بهره‌‌‌برداری کند. مدیران ایکیا در ابتدا فکر می‌‌‌کردند مشتریان مراکز شهر فقط لوازم خانگی بزرگ که به خانه‌‌‌های آنها ارسال شود سفارش می‌‌‌دهند. اما سفارش آیتم‌‌‌های کوچک‌‌‌تر مثل میز قهوه‌‌‌خوری،  تشک‌‌‌های تاشو و اکسسوری هم زیاد بود. فروشگاه پاریس در حال حاضر این آیتم‌‌‌ها را به صورت روزانه می‌‌‌فروشد که میانگین فروش را به میزان قابل‌توجهی بالا برده است. ایکیا در ماه‌‌‌های اخیر،  فروشگاه‌‌‌های کوچکی در مراکز شهری سان‌فرانسیسکو،  استکهلم و کپنهاگ افتتاح کرده و قرار است در سال جدید تعداد این فروشگاه‌‌‌ها بیشتر شود.

ایکیا می‌‌‌گوید خریداران در مراکز شهر،  با افرادی که به فروشگاه‌‌‌های بزرگ بیرون شهر مراجعه می‌‌‌کردند،  فرق دارند. مشتریان فروشگاه‌‌‌های بزرگ خارج شهر،  احتمالا برای مراجعه خود از قبل برنامه‌‌‌ریزی کرده‌‌‌اند و بنابراین ماشین‌‌‌های خود را پر از خرید می‌‌‌کنند؛ و البته ممکن است هر از گاهی به این فروشگاه‌‌‌ها مراجعه کنند. اما مشتریان فروشگاه‌‌‌های کوچک مرکز شهر،  معمولا خریداران گذری هستند که همیشه در مراکز خرید پرسه می‌‌‌زنند و چشمشان به چیزی بیفتد خرید می‌‌‌کنند و به صورت بالقوه بیشتر هم پول خرج می‌‌‌کنند. شرکت ایکیا هشت دهه صرف توسعه و بهبود فروشگاه‌‌‌های کلاسیک بیرون شهری خود کرده که بخشی فروشگاه و بخشی انبار هستند. وسعت برخی از این فروشگاه‌‌‌ها به اندازه چند زمین فوتبال است و حدود ۹۵۰۰  نوع محصول را در خود جای داده‌‌‌اند.

لینک کوتاه : https://navasanonline.ir/?p=14985

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.