• امروز : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 14 May - 2024

اخبار روز

جشنواره ارائه دستاوردهای تولید بذر در استان اصفهان توسعه صادرات از مهمترین اهداف برگزاری جشنواره فن‌آفرینی شیخ بهایی است بحران تعدد سامانه‏‏‌ها ۵ نکته کلیدی برای تربیت ذهن برنده گلرنگ در سودای راه‌اندازی یک سوپراپلیکیشن پیش‌بینی قیمت مسکن در سال ۱۴۰۳ چت‌جی‌پی‌تی حافظه‌دار شد واقعاً ۱۰ سال دیگر دورۀ خشکسالی تمام می‌شود؟! پدیده پیش‌‌‌فروشی در بازار لوازم خانگی خودروهای زیرچتر لیزینگ منطقه ویژه اقتصادی لامِرد، هاب جدید پتروشیمی ایران وقتی شوخی، جدی می‌شود برپایی میز خدمت شرکت عمران بهارستان در مصلای نماز جمعه بهارستان اجرای ۱۰۰۰ عنوان برنامه دهه کرامت در اصفهان اعزام ۵۶ کاروان حج تمتع از فرودگاه اصفهان نقش جامعه کارگری با میدان‌داری در مسیر به ثمر نشستن انقلاب تشریح برنامه های خدمت به مددجویان کمیته امداد استان اصفهان در دهه کرامت عمل جراحی مغز در اصفهان رایگان است رونمایی از سند تحول دانشگاه معارف قرآن و عترت(ع) اصفهان فولاد مباركه بزرگترین صادركننده غیرنفتی سال ۱۴۰۲ بازگشت ۹۸درصد از دانش آموزان بازمانده از تحصیل استان اصفهان به آغوش مدرسه امضای تفاهم نامه ثبت احوال و اداره پست استان اصفهان آفریقا، هدف ویژه صادراتی نفت سپاهان بهره‌گیری از ۱۰۰ درصد توان تولید در سال ۱۴۰۲ و برنامه تولید ۹ محصول جدید در سال ۱۴۰۳ ریزگردها نتیجه خشکی تالاب گاوخونی است چینی ها رقیب سایبرتراک را ساختند اعداد بهت‌آور تجربه واقعیت افزوده روی جعبه‌‌‌های جدید دیجی‌‌‌کالا پرچمداری ایرالکو در مسوولیت اجتماعی رشد ۱۶۰ درصدی صادرات خدمات مهندسی در ۳ سال فیلتر اینستاگرام قاعده بازی فیلترینگ را بهم زد هوش مصنوعی ۸ سال زودتر آرتروز زانو را تشخیص می‌دهد! عبور از بازار پول تکمیل زیرساخت‌های مرکز همایش‌های اصفهان به ۵ همت اعتبار نیاز دارد حقوق شهر اصفهان در بازگشایی‌های زاینده‌رود محقق نشده است متروی بهارستان نیازمند ۴هزار میلیارد تومان اعتبار است کسب رتبه برتر مدیریت درمان استان اصفهان در بین مدیریت های درمان تیپ یک و ۳۲ مدیریت درمان در کشور استفاده از زبان اشاره یکی از جنبه‌های مناسب در حمایت از افراد ناشنوا است تقدیر از اساتید برجسته علمی به مناسبت دهه سرآمدی آموزش پایان عصر تک‌شاخ‌ها؟ پز عالی جیب خالی

2
مدیر جایگاه تشریفات CIP فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان خبر داد:

بهره مندی مسافران فرودگاه اصفهان از ۲۵خدمات ویژه در سالن CIP

  • کد خبر : 15600
  • ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۲
بهره مندی مسافران فرودگاه اصفهان از ۲۵خدمات ویژه در سالن CIP

بهره‌بردار جایگاه تشریفات اختصاصی (CIP) فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان در نشست خبری از ارائه ۲۵ خدمت ویژه و اختصاصی در این جایگاه متناسب با نیاز مسافران پروازهای داخلی و خارجی خبر داد.  به گزارش خبرنگار نوسان انلاین، سعید روانفر  مدیر جایگاه تشریفات CIP فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان در نشستی با خبرنگاران […]

بهره‌بردار جایگاه تشریفات اختصاصی (CIP) فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان در نشست خبری از ارائه ۲۵ خدمت ویژه و اختصاصی در این جایگاه متناسب با نیاز مسافران پروازهای داخلی و خارجی خبر داد.

۲۵ خدمت ویژه به مسافران در جایگاه CIP فرودگاه اصفهان ارائه می‌شود

 به گزارش خبرنگار نوسان انلاین، سعید روانفر  مدیر جایگاه تشریفات CIP فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان در نشستی با خبرنگاران با بیان اینکه فرودگاه چند کلانشهر در کشور از جمله اصفهان به جایگاه تشریفات اختصاصی (CIP) مجهز است، افزود: تمام امور مسافران در جایگاه تشریفات اختصاصی از جمله حمل و نقل از درب منزل تا فرودگاه، دریافت کارت پرواز، تحویل بار، سالن پذیرایی رایگان، در صورت نیاز به ویلچر (خدمات ویلچر)، پرینت مدارک مورد نیاز از جمله (کارت واکسن، PLF، ویزا و … )، خدمات گذرنامه (مهر پاسپورت) و گیت اختصاصی سپاه و گیت اختصاصی جهت سوار شدن به هواپیما و نیز انتقال مسافران از جایگاه با خودروهای اختصاصی انجام می‌شود.

او افزود:، در صورت ورود مسافران نیز از پای پلکان پرواز به خودروهای اختصاصی جایگاه، مسافران به سالن منتقل، از گیت اختصاصی پلیس و گذرنامه عبور، خدمات دریافت بار و غیره توسط پرسنل جایگاه انجام می‌پذیرد.

مدیر عامل آژانس مسافرتی آسمان هفتم با بیان آنکه این جایگاه با هدف افزایش رضایتمندی مسافران در فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان راه اندازی شده است. عنوان کرد: جایگاه تشریفات CIP فرودگاه اصفهان ظرفیت پذیرش بیش از ۵۰۰ مسافر را در روز دارد.

بهره‌ بردار جایگاه تشریفات CIP فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان با بیان اینکه تسهیلاتی برای استفاده تُجار و اعضای اتاق بازرگانی از این جایگاه در نظر گرفته شده، اظهارکرد: تُجار و بازرگانان، پزشکان، مهندسان و هر قشری از مردم که مایل به استفاده از خدمات اختصاصی در جایگاه CIP هستند، می‌توانند بدون محدودیت و با پرداخت هزینه‌های مربوط از این خدمات بهره مند شوند.

مدیرعامل آژانس مسافرتی آسمان هفتم اعلام کرد: در بازه زمانی کوتاهی که مدیریت جایگاه CIP به تیم جدید واگذار شده، برنامه رزرو و پذیرش با تیم حرفه‌ای و کاملا بومی راه اندازی شده و برنامه‌های جدیدی برای ارتقای سطح کیفیت خدمات به زودی رونمایی می‌شود.

او با بیان اینکه تاسیس جایگاه تشریفات ویژه CIP در فرودگاه اصفهان حائز اهمیت است، گفت: امارات، ترکیه و سایر بازیگران صنعت هوایی این خدمات را به مسافران ارایه داده اند. ما نیز برای شکوفایی این خدمات از نظرات بزرگان صنعت و اصحاب رسانه و قلم استفاده می‌کنیم.

گفتنی است: جایگاه تشریفات اختصاصی (CIP) فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان در خرداد ماه سال ۱۳۹۸ با هزینه ۲۸ میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت فرودگاه‌های کشور در مساحت ۲ هزار مترمربع با ۶۶۰ زیربنا ساخته‌ و مورد بهره برداری قرار گرفت اما با توجه به شیوع کرونا چندان مورد استقبال مسافران قرار نگرفت.

این جایگاه از چند ماه گذشته به بهره بردار محلی و بومی در استان اصفهان واگذار شده و بهره برداری رسمی از این مرکز همزمان با مبعث رسول اکرم (ص) با حضور مدیران استان انجام خواهد شد.

این استان به دلیل ویژگی‌های اقتصادی، فرهنگی و توریستی همواره یکی از شهرهای مورد توجه جهانگردان و بازرگانان داخلی و خارجی بوده و جایگاه تشریفات اختصاصی (CIP) فرودگاه یکی از نیازهای اساسی این شهر محسوب می‌شود و به همین دلیل این جایگاه در راستای توسعه زیرساخت‌های اقتصادی و بازرگانی اصفهان، احداث و تجهیز شد تا شرایط برای ورود و خروج فعالان اقتصادی داخلی و خارجی آسان شود.

انتقال مسافران با خودروهای اختصاصی از کنار هواپیما تا محل پاویون و بالعکس، انجام امور گذرنامه‌ای و گمرکی، دریافت کارت پرواز، دریافت و تحویل بار، پذیرایی از میهمانان، بهره مندی از امکانات ویژه سالن CIP نظیر اینترنت wireless و وب کیوسک، دسترسی به مطبوعات و تماشای تلویزیون ازز جمله امکانات و خدمات جایگاه تشریفات اختصاصی (CIP) فرودگاه اصفهان است.

فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی در شرق اصفهان دارای ۲ باند به طول چهار هزار و ۳۹۷ متر و عرض ۴۵ متر با ۲۰ جایگاه پذیرش و پارک انواع هواپیمای مسافربری و ترمینال پروازهای داخلی و خارجی است.

لینک کوتاه : https://navasanonline.ir/?p=15600
  • نویسنده : فرزانه افسرطه

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.