• امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024

اخبار روز

چینی ها رقیب سایبرتراک را ساختند اعداد بهت‌آور تجربه واقعیت افزوده روی جعبه‌‌‌های جدید دیجی‌‌‌کالا پرچمداری ایرالکو در مسوولیت اجتماعی رشد ۱۶۰ درصدی صادرات خدمات مهندسی در ۳ سال فیلتر اینستاگرام قاعده بازی فیلترینگ را بهم زد هوش مصنوعی ۸ سال زودتر آرتروز زانو را تشخیص می‌دهد! عبور از بازار پول تکمیل زیرساخت‌های مرکز همایش‌های اصفهان به ۵ همت اعتبار نیاز دارد حقوق شهر اصفهان در بازگشایی‌های زاینده‌رود محقق نشده است متروی بهارستان نیازمند ۴هزار میلیارد تومان اعتبار است کسب رتبه برتر مدیریت درمان استان اصفهان در بین مدیریت های درمان تیپ یک و ۳۲ مدیریت درمان در کشور استفاده از زبان اشاره یکی از جنبه‌های مناسب در حمایت از افراد ناشنوا است تقدیر از اساتید برجسته علمی به مناسبت دهه سرآمدی آموزش پایان عصر تک‌شاخ‌ها؟ پز عالی جیب خالی دردسرساز دلالان برای دیوار و شیپور دوراهی هوش مصنوعی مقابل شرکت‌ها رئیس آموزشکده فنی و حرفه‌ای شماره دو پسران سروش معرفی شد پانزدهمین جایگاه سوخت تحت برند پالایشگاه اصفهان افتتاح شد اولین دوره تربیت معلم قرآنی و پنجمین دوره ارتقای نخبگان تلاوت قرآن کریم اگر جنگ شود، کدام کشورها امن هستند؟ رمزدارایی در پساهاوینگ ارزپاشی در موتورسازی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بیشترین وام را در سال ۱۴۰۲ پرداخت کرد سیمبانان در خط مقدم جبهه صنعت برق خدمت می کنند احداث سایت دوم پالایشگاه اصفهان درهرمزگان کاهش ۴۰۰ هزار متر مکعبی نفت کوره درهلدينگ پتروپالایش اصفهان رقابت ناپایدار گره کور سیاستگذاری در بازار موبایل جیب پرپول نسل زد شت کوین چیست؟ نیروگاه خورشیدی فولاد مبارکه اصفهان میکرو بلاگرهای اقتصادی در کمین جیب مردم واردات خودرو اولویت دولت نیست توسعه با چشمان باز قمار بزرگ تجدیدپذیرها آشفته‌بازار تاکسی‌های اینترنتی درباره شرکت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های تامین مالی جمعی چه می‌دانیم؟ رنسانس جهانی انرژی

3
به میزبانی دانشگاه اصفهان برگزار می گردد:

هفدهمین کنفرانس ملی و یازدهمین کنفرانس بین المللی یادگیری و یاددهی الکترونیکی Ice LeT

  • کد خبر : 15743
  • ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱:۲۳
هفدهمین کنفرانس ملی و یازدهمین کنفرانس بین المللی یادگیری و یاددهی الکترونیکی Ice LeT

در نشست مشترک دبیر علمی و دبیر اجرایی هفدهمین کنفرانس ملی و یازدهمین کنفرانس بین المللی یادگیری و یاددهی الکترونیکی Ice LeT  با خبرنگاران که در محل دانشگاه اصفهان برگزار شد، محورهای هفتگانه این کنفرانس شامل هوش مصنوعی و کاربرد فناوری های پیشرفته در یادگیری و یاددهی الکترونیک و آموزش های غیررسمی، هوش مصنوعی و […]

در نشست مشترک دبیر علمی و دبیر اجرایی هفدهمین کنفرانس ملی و یازدهمین کنفرانس بین المللی یادگیری و یاددهی الکترونیکی Ice LeT  با خبرنگاران که در محل دانشگاه اصفهان برگزار شد، محورهای هفتگانه این کنفرانس شامل هوش مصنوعی و کاربرد فناوری های پیشرفته در یادگیری و یاددهی الکترونیک و آموزش های غیررسمی، هوش مصنوعی و زایش ها، ابعاد روانشناختی، حقوقی، اجتماعی- اقتصادی و تجارب یادگیری  در سازمان های مختلف و بهبود کیفیت یادگیری الکترونیک، نمایه شدن مقالات در زمینه یادگیری و یاددهی  Ice LeT  با هدف توسعه زیرساخت به منظور تسهیل بخشی در این امر تشاریح شد.

به گزارش خبرنگار نوسان، اعظم اسفیجانی، دبیر اجرایی کنفرانس با اشاره به اینکه در هفده سال گذشته این کنفرانس به میزبانی دانشگاه ها و موسسات علمی مختلف برگزار شده است، گفت: امسال در روزهای ۸تا ۱۰ اسفندماه هفدهمین کنفرانس ملی و یازدهمین کنفرانس بین المللی یادگیری و یاددهی الکترونیک در دانشگاه اصفهان با همکاری انجمن یادگیری الکترونیک و بنیاد علمی اکو برگزار می گردد.

او افزود: نهادهای مختلف ازجمله دانشگاه فرهنگیان، پالایشگاه اصفهان، دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و دیگر مراکز علمی در برگزاری این رویداد حمایت های مادی و معنوی کرده اند. همچنین، علاوه بر استقبال گسترده آموزگاران، حضور اساتید و کارکنان نهادهایی مانند مس سرچشمه در این کنفرانس شایان توجه است.

او هدف از برگزاری این کنفرانس را ترویج و توسعه فرهنگ یادگیری الکترونیکی و فراهم نمودن فرصت های  یادگیری و یاددهی انلاین با استفاده از تجارب و روش های مبتنی بر  فناوری های پیشرفته و رویکردهای مرتبط عنوان کرد و افزود: این کنفرانس در فراهم نمودن شرایط مناسب برای عرضه یافته ها و دستاوردهای پژوهشی متخصصان در زمینه بهره گیری از فناوری دیجیتال در بهبود کیفیت موضوعات تعلیم و تربیت حائز اهمیت است.

در ادامه، دکترمحمدرضا نیلی دبیرعلمی هفدهمین کنفرانس ملی و یازدهمین کنفرانس بین المللی یادگیری و یاددهی الکترونیکی Ice LeT با اذعان به اینکه متاثر از پاندمی کرونا، اهمیت یادگیری و یاددهی الکترونیک بیش از پیش گسترش یافت، گفت: بسیاری از کشورها با این احتمال که همیشه نمی توانند از اینگونه حوادث در امان باشند، متوجه جایگاه یادگیری و یاددهی الکترونیک شدند تا وقفه ای در امر تعلیم و تربیت ایجاد نشود. چنانچه، تعطیلی مدارس در بحران های آلودگی هوا و مخاطرات دیگر نشان داده است که آسیب های جدی در روند تحصیلی دانش آموزان ایجاد شده است.

او با اشاره به استقبال گسترده و ارسال ۱۲۵مقاله انگلیسی و فارسی و ۱۲ گزارش به دبیرخانه، توضیح داد: علاوه بر مقالات، تجارب در باب یادگیری و یاددهی الکترونیک ارسال شده است.

دکترنیلی از ارسال مقالات و تجارب موفق از کشورهای فرانسه، ایتالیا، کانادا، مالزی، ازبکستان و… خبر داد و افزود: از ۱۳۷مقاله دریافتی، ۷۷مقاله پذیرش شده اند، ۲۸ مورد بصورت پوستر و هفت مورد تجربیات موفق هستند که در توسعه منابع انسانی نیز اهمیت ویژه ای دارند.

او، سخنرانان کلیدی ازجمله پروفسور ریچارد لارسون و مک لارن از کشور امریکا، اساتیدی از ایران، استرالیا، کشورهای عضو اکو و دیگر د انشگاه های برتر جهان را از نقاط قوت این کنفرانس دانست و افزود: پنل های تخصصی در زمینه هوش مصنوعی و تحولاتی که  در زمینه آموزش الکترونیک و دیجیتال وجو دارد، پنل تخصصی آینده آموزش، مدل ها و رویکردها، پنل تخصصی یادگیری ارتقا یافته به کمک فناوری دیجیتال و برگزاری کارگاه های مختلف با هدف شناسایی و رفع چالش ها، تقویت مزیت ها، فراهم ساختن زیرساخت ها و بررسی نیازها و راهبردها از جمله برنامه هایی است که در این کنفرانس برگزار می گردد.

 

لینک کوتاه : https://navasanonline.ir/?p=15743
  • نویسنده : فرزانه افسرطه

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.