• امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024

اخبار روز

چینی ها رقیب سایبرتراک را ساختند اعداد بهت‌آور تجربه واقعیت افزوده روی جعبه‌‌‌های جدید دیجی‌‌‌کالا پرچمداری ایرالکو در مسوولیت اجتماعی رشد ۱۶۰ درصدی صادرات خدمات مهندسی در ۳ سال فیلتر اینستاگرام قاعده بازی فیلترینگ را بهم زد هوش مصنوعی ۸ سال زودتر آرتروز زانو را تشخیص می‌دهد! عبور از بازار پول تکمیل زیرساخت‌های مرکز همایش‌های اصفهان به ۵ همت اعتبار نیاز دارد حقوق شهر اصفهان در بازگشایی‌های زاینده‌رود محقق نشده است متروی بهارستان نیازمند ۴هزار میلیارد تومان اعتبار است کسب رتبه برتر مدیریت درمان استان اصفهان در بین مدیریت های درمان تیپ یک و ۳۲ مدیریت درمان در کشور استفاده از زبان اشاره یکی از جنبه‌های مناسب در حمایت از افراد ناشنوا است تقدیر از اساتید برجسته علمی به مناسبت دهه سرآمدی آموزش پایان عصر تک‌شاخ‌ها؟ پز عالی جیب خالی دردسرساز دلالان برای دیوار و شیپور دوراهی هوش مصنوعی مقابل شرکت‌ها رئیس آموزشکده فنی و حرفه‌ای شماره دو پسران سروش معرفی شد پانزدهمین جایگاه سوخت تحت برند پالایشگاه اصفهان افتتاح شد اولین دوره تربیت معلم قرآنی و پنجمین دوره ارتقای نخبگان تلاوت قرآن کریم اگر جنگ شود، کدام کشورها امن هستند؟ رمزدارایی در پساهاوینگ ارزپاشی در موتورسازی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بیشترین وام را در سال ۱۴۰۲ پرداخت کرد سیمبانان در خط مقدم جبهه صنعت برق خدمت می کنند احداث سایت دوم پالایشگاه اصفهان درهرمزگان کاهش ۴۰۰ هزار متر مکعبی نفت کوره درهلدينگ پتروپالایش اصفهان رقابت ناپایدار گره کور سیاستگذاری در بازار موبایل جیب پرپول نسل زد شت کوین چیست؟ نیروگاه خورشیدی فولاد مبارکه اصفهان میکرو بلاگرهای اقتصادی در کمین جیب مردم واردات خودرو اولویت دولت نیست توسعه با چشمان باز قمار بزرگ تجدیدپذیرها آشفته‌بازار تاکسی‌های اینترنتی درباره شرکت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های تامین مالی جمعی چه می‌دانیم؟ رنسانس جهانی انرژی

3

یک سرویس تازه برای کارفرمایان و متخصصان

  • کد خبر : 15425
  • ۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۸:۴۵
یک سرویس تازه برای کارفرمایان و متخصصان

پلتفرم کاریابی جاب‌‌‌ویژن سرویس جدیدی را در اختیار کارفرمایان و متخصصان قرار داده است که خدمات هدهانتینگ به آنها ارائه می‌دهد. این سرویس که با نام میرانا از مهر ماه امسال کار خود را آغاز کرده است می‌تواند فرآیند استخدام مدیران ارشد و متخصصان را ساده‌‌‌تر کند.

پلتفرم کاریابی جاب‌‌‌ویژن سرویس جدیدی را در اختیار کارفرمایان و متخصصان قرار داده است که خدمات هدهانتینگ به آنها ارائه می‌دهد. این سرویس که با نام میرانا از مهر ماه امسال کار خود را آغاز کرده است می‌تواند فرآیند استخدام مدیران ارشد و متخصصان را ساده‌‌‌تر کند.

اغلب نیروهای متخصص و ارشد در جایی مشغول به کار هستند و کمتر ممکن است که فعالانه به دنبال کار باشند. این نیروهای متخصص معمولا به دلیل توانایی، تخصص و کیفیت کار خود در سازمانی هستند که از موقعیت خوبی برخوردارند و حتی در شرایطی که به جا‌‌‌به‌‌‌جایی هم فکر می‌کنند، معمولا به شبکه دوستان و آشنایان خود برای این کار اتکا می‌کنند؛ به همین دلیل حتی شرکت‌های بزرگ که برند کارفرمایی خوبی هم دارند، آگهی‌‌‌های شغلی برای این گروه درج نمی‌‌‌کنند. به این ترتیب شرکت‌ها و آژانس‌‌‌های هدهانتینگ معمولا این شکاف را پر می‌کنند؛ چون سازمان‌ها از طرفی برای یافتن و استخدام افراد متخصص به سرویس هدهانتینگ روی می‌‌‌آورند و از طرف دیگر افراد متخصص و مدیران ارشد هم معمولا با یک شرکت هدهانتینگ در تعامل و ارتباط هستند. این ارتباط به این افراد این امکان را می‌دهد تا در زمانی که تمایل به جابه‌‌‌جایی دارند، بتوانند مناسب‌‌‌ترین پیشنهادهای شغلی را دریافت کنند و با حفظ جایگاه مذاکره خود (به عنوان یک فرد هدهانت‌‌شده) وارد گفت‌‌‌و‌‌‌گو با سازمان‌ها بشوند. همچنین این افراد متخصص حتی در شرایطی که به صورت فعالانه تصمیم به جا‌‌‌به‌‌‌جایی ندارند، ممکن است به واسطه این ارتباط با فرصت‌‌‌های شغلی مناسب و جذابی رو‌‌‌به‌‌‌رو شوند که تمایل به آشنایی، کسب اطلاعات بیشتر و بررسی آنها را داشته باشند.

محمدرضا غفوری، مدیرعامل میرانا، در همین رابطه گفته است: «می‌توان گفت که بازار کار سنتی نمی‌تواند نیازهای منحصر به فرد نامزدهای سطح بالا و چالش‌های پیچیده‌‌‌ای را که شرکت‌ها در یافتن رهبران و استعدادها با آن مواجه هستند برطرف کند. در بازار کاری که این روزها با تهدید بزرگی همچون مهاجرت مواجه است، نقش یک شرکت تخصصی در حوزه Headhunting بیش از پیش حیاتی خواهد بود. تعهد ما برای پر کردن این شکاف مبتنی بر درک عمیق نیازهای شرکت‌ها و استعدادهای فردی است. ماموریت ما حذف موانع رشد از طریق متصل کردن شرکت‌های برتر با مناسب‌‌‌ترین رهبران و استعدادهاست تا هم کسب و کارها و هم افراد قادر به پیشرفت و تعالی در مسیر خود شوند.» سازمان‌ها می‌توانند جهت همکاری با میرانا از طریق صفحه اختصاصی در نظر گرفته شده در وب‌سایت آن، درخواست خود را ثبت کرده و همچنین افراد متخصص و باتجربه هم می‌توانند برخی از موقعیت‌‌‌های شغلی موجود را در قسمت مربوط به خود بررسی کرده یا صرفا جهت ایجاد ارتباط، رزومه خود را برای میرانا ارسال کنند.

 

لینک کوتاه : https://navasanonline.ir/?p=15425

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.