• امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024

اخبار روز

تکمیل زیرساخت‌های مرکز همایش‌های اصفهان به ۵ همت اعتبار نیاز دارد حقوق شهر اصفهان در بازگشایی‌های زاینده‌رود محقق نشده است متروی بهارستان نیازمند ۴هزار میلیارد تومان اعتبار است کسب رتبه برتر مدیریت درمان استان اصفهان در بین مدیریت های درمان تیپ یک و ۳۲ مدیریت درمان در کشور استفاده از زبان اشاره یکی از جنبه‌های مناسب در حمایت از افراد ناشنوا است تقدیر از اساتید برجسته علمی به مناسبت دهه سرآمدی آموزش پایان عصر تک‌شاخ‌ها؟ پز عالی جیب خالی دردسرساز دلالان برای دیوار و شیپور دوراهی هوش مصنوعی مقابل شرکت‌ها رئیس آموزشکده فنی و حرفه‌ای شماره دو پسران سروش معرفی شد پانزدهمین جایگاه سوخت تحت برند پالایشگاه اصفهان افتتاح شد اولین دوره تربیت معلم قرآنی و پنجمین دوره ارتقای نخبگان تلاوت قرآن کریم اگر جنگ شود، کدام کشورها امن هستند؟ رمزدارایی در پساهاوینگ ارزپاشی در موتورسازی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بیشترین وام را در سال ۱۴۰۲ پرداخت کرد سیمبانان در خط مقدم جبهه صنعت برق خدمت می کنند احداث سایت دوم پالایشگاه اصفهان درهرمزگان کاهش ۴۰۰ هزار متر مکعبی نفت کوره درهلدينگ پتروپالایش اصفهان رقابت ناپایدار گره کور سیاستگذاری در بازار موبایل جیب پرپول نسل زد شت کوین چیست؟ نیروگاه خورشیدی فولاد مبارکه اصفهان میکرو بلاگرهای اقتصادی در کمین جیب مردم واردات خودرو اولویت دولت نیست توسعه با چشمان باز قمار بزرگ تجدیدپذیرها آشفته‌بازار تاکسی‌های اینترنتی درباره شرکت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های تامین مالی جمعی چه می‌دانیم؟ رنسانس جهانی انرژی انقلاب برقی‌ها سال نااطمینانی‌ها شلیک به پای خود پیشتازی سامسونگ در بازار جهانی تولید تلویزیون میم ‌کوین‌ها؛فرصت بزرگ سرمایه‌گذاری ۲۰۲۴ پیوست مردمی اقتصاد معدنی زیرساخت دیجیتالی جهان آسیب‌پذیر است رشد تولید لوازم خانگی در سال ۱۴۰۲

6

آمادگی کامل پلیس اصفهان برای برپایی انتخابات پرشور در ۱۱ اسفند

  • کد خبر : 15757
  • ۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۷
آمادگی کامل پلیس اصفهان برای برپایی انتخابات پرشور در ۱۱ اسفند

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه براساس قانون مسئولیت مهم و خطیر تامین امنیت انتخابات بر عهده فراجا است، از آمادگی کامل این فرماندهی برای برپایی انتخاباتی پرشور در سایه امنیت و آرامش عمومی در یازدهم اسفند خبر داد. سردار حمید علینقیان‌پور درباره اهمیت مشارکت بالای مردم در انتخابات اظهار کرد: امروز شرکت در […]

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه براساس قانون مسئولیت مهم و خطیر تامین امنیت انتخابات بر عهده فراجا است، از آمادگی کامل این فرماندهی برای برپایی انتخاباتی پرشور در سایه امنیت و آرامش عمومی در یازدهم اسفند خبر داد.

سردار حمید علینقیان‌پور درباره اهمیت مشارکت بالای مردم در انتخابات اظهار کرد: امروز شرکت در انتخابات یک امتحان و آزمایش الهی است و اگر می‌خواهیم دِین خود را به شهدا و خانواده شهدا ادا کنیم، باید مانند آنها پای انقلاب بایستیم و با رأی هوشمندانه برای تثبیت انقلاب گام برداریم و اجازه ندهیم توطئه‌ ای که دشمن برای ایجاد توقف در مسیر انقلاب در نظر دارد به نتیجه برسد.

وی در خصوص اهمیت حضور پرشور مردم در انتخابات افزود: بی‌شک مشارکت بالای مردم در انتخابات برای انقلاب اسلامی ما که چشم تمام مستکبران و دولت‌های استعماری به آن دوخته شده و برای همراه نبودن مردم با این نظام بیشترین و گسترده‌ترین تلاش‌های خود را انجام می‌دهند، از اهمیت دوچندانی برخوردار است و می‌تواند در ارتقای امنیت و اقتدار هرچه بیشتر کشور نقش بسزایی را ایفا کند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه مردم نقش اصلی را در ثبات و پایداری امنیت کشور برعهده دارند، تصریح کرد: حضور پرشور مردم در صحنه انتخابات و رأی بالای مردم زمینه‌ساز عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در جهان و امنیت پایدار کشور است و به دشمنان نشان می‌دهد که نظام جمهوری اسلامی از پشتوانه قوی مردمی برخوردار است، به همین جهت جرئت تعرض و تجاوز به این آب و خاک را به خود نخواهد داد.

وی حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رأی را در تثبیت و ارتقای امنیت پایدار کشور بسیار مؤثر دانست و گفت: مشارکت بالای مردم در انتخابات پشتوانه محکمی برای نظام و انقلاب و تضمین‌کننده امنیت ملی کشور است و از طرفی مسئولان را برای خدمت‌رسانی بیشتر دل‌گرم می‌کند.

سردار علینقیان‌پور در خصوص حجم سنگین تبلیغات دشمن برای حضور نیافتن مردم در انتخابات گفت: همان‌طور که مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن سال جاری حضوری پرشور داشتند و نشان دادند که با تمام مشکلات و کمبودها و کاستی‌ها باز پای این نظام و آرمان‌های آن ایستادند و مشت محکمی بر دهان دشمنان نظام زدند به طور قطع همین حماسه حضور را یک بار دیگر در یازدهم اسفند تکرار خواهند کرد و نشان خواهند داد که با تمام توان پشت این نظام و رهبری هستند و از استقلال سیاسی خود دفاع خواهند کرد و اجازه نمی‌دهند دیگران برای آنها تصمیم‌گیری کنند.

آمادگی کامل پلیس اصفهان برای تأمین امنیت انتخابات

وی از آمادگی کامل فرماندهی انتظامی استان اصفهان برای برپایی انتخابات پرشور در سایه امنیت و آرامش در تمام شهرها، روستاها و حوزه‌های انتخابیه استان خبر داد و افزود: تمهیدات انتظامی، امنیتی و ترافیکی لازم در این خصوص اندیشیده شده و از اولین ساعات این رویداد بزرگ و حساس نیروهای پلیس در آماده‌باش کامل قرار داشته و تا انتها و حتی چند روز پس از آن در میدان حضور خواهند داشت.

مقام ارشد انتظامی استان تاکید کرد: اقدامات لازم برای تأمین امنیت شعبه‌های اخذ رأی و حفاظت از صندوق‌های رأی در روز انتخابات پیش‌بینی شده تا مردم هیچ گونه دغدغه‌ای در این خصوص نداشته باشند و یک انتخاباتی پرشور و با نشاط در سایه امنیت کامل داشته باشیم.

وی با بیان اینکه همه مکلف هستند تا زمینه لازم برای حضور پرشور مردم در انتخابات را فراهم کنند، اضافه کرد: امروز نه تنها همگان باید در این انتخابات حساس و مهم حضور داشته باشند، بلکه باید در مشارکت پرشور مردم هم نقش خود را ایفا کنند و با استفاده از نفوذ و اعتباری که در بین دوستان، اقوام و آشنایان خود دارند آنها را برای حضور در پای صندوق‌های رأی ترغیب و تشویق کنند.

سردار علینقیان‌پور خاطرنشان کرد: امیدوارم ملت بزرگ ایران از این امتحان الهی سربلند بیرون آیند، به طوری که در انتخابات هم شرکت پرشور داشته باشند و هم در انتخاب فرد اصلح دقت کنند و با رأی آنها افرادی در رأس نظام قرار گیرند که نگاهشان خدمت به مردم عزیز و دفاع از ارزش‌ها باشد و مسیر امام (ره) و شهدا را با قدرت دنبال کنند.

لینک کوتاه : https://navasanonline.ir/?p=15757
  • منبع : روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.