• امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024

اخبار روز

تکمیل زیرساخت‌های مرکز همایش‌های اصفهان به ۵ همت اعتبار نیاز دارد حقوق شهر اصفهان در بازگشایی‌های زاینده‌رود محقق نشده است متروی بهارستان نیازمند ۴هزار میلیارد تومان اعتبار است کسب رتبه برتر مدیریت درمان استان اصفهان در بین مدیریت های درمان تیپ یک و ۳۲ مدیریت درمان در کشور استفاده از زبان اشاره یکی از جنبه‌های مناسب در حمایت از افراد ناشنوا است تقدیر از اساتید برجسته علمی به مناسبت دهه سرآمدی آموزش پایان عصر تک‌شاخ‌ها؟ پز عالی جیب خالی دردسرساز دلالان برای دیوار و شیپور دوراهی هوش مصنوعی مقابل شرکت‌ها رئیس آموزشکده فنی و حرفه‌ای شماره دو پسران سروش معرفی شد پانزدهمین جایگاه سوخت تحت برند پالایشگاه اصفهان افتتاح شد اولین دوره تربیت معلم قرآنی و پنجمین دوره ارتقای نخبگان تلاوت قرآن کریم اگر جنگ شود، کدام کشورها امن هستند؟ رمزدارایی در پساهاوینگ ارزپاشی در موتورسازی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بیشترین وام را در سال ۱۴۰۲ پرداخت کرد سیمبانان در خط مقدم جبهه صنعت برق خدمت می کنند احداث سایت دوم پالایشگاه اصفهان درهرمزگان کاهش ۴۰۰ هزار متر مکعبی نفت کوره درهلدينگ پتروپالایش اصفهان رقابت ناپایدار گره کور سیاستگذاری در بازار موبایل جیب پرپول نسل زد شت کوین چیست؟ نیروگاه خورشیدی فولاد مبارکه اصفهان میکرو بلاگرهای اقتصادی در کمین جیب مردم واردات خودرو اولویت دولت نیست توسعه با چشمان باز قمار بزرگ تجدیدپذیرها آشفته‌بازار تاکسی‌های اینترنتی درباره شرکت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های تامین مالی جمعی چه می‌دانیم؟ رنسانس جهانی انرژی انقلاب برقی‌ها سال نااطمینانی‌ها شلیک به پای خود پیشتازی سامسونگ در بازار جهانی تولید تلویزیون میم ‌کوین‌ها؛فرصت بزرگ سرمایه‌گذاری ۲۰۲۴ پیوست مردمی اقتصاد معدنی زیرساخت دیجیتالی جهان آسیب‌پذیر است رشد تولید لوازم خانگی در سال ۱۴۰۲

2
معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان اعلام کرد؛

آمادگی پلیس اصفهان برای پیشگیری از حوادث چهارشنبه آخر سال

  • کد خبر : 15840
  • ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۸
آمادگی پلیس اصفهان برای پیشگیری از حوادث چهارشنبه آخر سال

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان با اشاره به آمادگی این فرماندهی برای پیشگیری از حوادث چهارشنبه آخر سال از برخورد قاطع با کسانی که اقدام به ساخت، توزیع و فروش مواد محترقه دست ساز می کنند خبر داد. به گزارش نوسان، سرهنگ جهانگیر کریمی گفت: طی این مدت ماموران فراجا چند ماموریت بزرگ […]

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان با اشاره به آمادگی این فرماندهی برای پیشگیری از حوادث چهارشنبه آخر سال از برخورد قاطع با کسانی که اقدام به ساخت، توزیع و فروش مواد محترقه دست ساز می کنند خبر داد.

به گزارش نوسان، سرهنگ جهانگیر کریمی گفت: طی این مدت ماموران فراجا چند ماموریت بزرگ از جمله تامین امنیت راهپیمایی ۲۲ بهمن، جشن های نیمه شعبان و انتخابات را برعهده داشتند که جا دارد از همین برنامه به همه این عزیزان خسته نباشید گفته و خداقوت بگویم.

وی ضمن قدردانی از حضور حماسی مردم در انتخابات ۱۱ اسفند ماه افزود: درست است که نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی شبانه روز برای برقراری امنیت و آرامش در جای جای میهن عزیزمان  تلاش می کنند اما امنیت در کشور ما مردم پایه است و اگر امروز شاهد آرامش و امنیت پایدار در همه سطوح هستیم بخاطر حضور مردم در صحنه های مختلف است و ماه هم افتخار می کنیم که خدمتگزار این مردم شریف و همیشه در صحنه هستیم.

معاون  فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان با بیان اینکه کار پلیس تعطیل بردار نیست و مدام در حال تدارک برای اجرای ماموریت های جدید است عنوان داشت: ماموران پلیس بلافاصله پس از پایان ماموریت تامین امنیت انتخابات در حال تدارک برای اجرای ماموریت بزرگ طرح نوروزی هستند که روزهای پایانی امسال با ماه مبارک رمضان همراه شده و ما پلیس با  شعار” آرامش و امنیت در بهار قرآن و طبیعت” به استقبال این ماموریت می رود و تا پایان نوروز در کنار و همراه مردم خواهد بود.

سرهنگ کریمی در ادامه از آمادگی پلیس اصفهان برای پیشگیری از حوادث چهارشنبه آخر سال خبر داد و گفت: فرماندهی انتظامی استان از یک ماه قبل طرح ها و برنامه های خود برای مقابله با توزیع کنندگان، فروشندگان و سازندگان مواد محترقه را در دستور کار خود قرار داده و برخوردهای قاطعی را با کسانی که قصد دارند تا با استفاده از این فرصت امنیت و آرامش جامعه را بهم بزنند انجام داده است.

وی ضمن توصیه به خانواده ها در خصوص مدیریت هیجانات فرزندانشان و برپایی جشن ها و دورهمی های آرام و بی خطر در سایه نظارت آنان گفت: از شهروندان عزیز هم می خواهم گزارش عینی خود از محل های تهیه، ساخت و توزیع مواد محترقه را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به اطلاع پلیس برسانند چرا که اگر در این حوزه دیر وارد عمل شویم با حوادث جبران ناپذیری روبرو خواهیم شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس اصفهان به حوادث سال های گذشته در شب چهارشنبه آخر سال اشاره کرد و اظهار داشت: در سال های قبل با موارد متعددی از تخریب ساختمان منازل براثر انفجار ترقه های در حال ساخت، قطع عضو و نابینایی و حتی مرگ نوجوانانی که از ترقه های دست ساز استفاده کرده بودند مواجه بودیم.

این مقام انتظامی نگهداری و حمل ترقه های دست ساز را بسیار خطرناک عنوان کرد و گفت: در سال های قبل ۲ نوجوان بدون اطلاع والدین خود ترقه های دست ساز را تهیه و آنها را زیر تخت خود نگهداری کرده بودند که براثر گرمای اتاق این ترقه ها منفجر و باعث تخریب منازل آنها شده بود. همچنین ۲جوان موتورسوار که در حال حمل یک پلاستیک پر از ترقه بودند بر اثر انفجار ترقه ها جانشان را از دست دادند و این موارد بسیارند که تلنگری هستند تا خانواده ها بیشتر مراقب فرزندانشان در این ایام که به چهارشنبه آخر سال نزدیک می شویم باشند.

سرهنگ کریمی با بیان اینکه خوشبختانه حوادث چهارشنبه آخر سال طی سال ها آخیر با شیب نزولی همراه بوده گفت: از مسئولان مدارس می خواهم تا فرصت باقی است در این خصوص با دانش آموزان صحبت کنند، اورژانس، آتش نشانی و مسئولان بیمارستان های سوانح و سوختگی با همکاری صداوسیما و رسانه ها آگاه سازی نمایند و خانواده ها هم بیشتر مراقب فرزندانشان باشند و همه دست به دست هم دهیم تا انشاء الله چهارشنبه آخر سال را با کمترین حادثه پشت سر گذاشته و با شادی و نشاط هرچه تمام تر به استقبال بهار طبیعت برویم.

لینک کوتاه : https://navasanonline.ir/?p=15840
  • منبع : روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.