• امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024

اخبار روز

تکمیل زیرساخت‌های مرکز همایش‌های اصفهان به ۵ همت اعتبار نیاز دارد حقوق شهر اصفهان در بازگشایی‌های زاینده‌رود محقق نشده است متروی بهارستان نیازمند ۴هزار میلیارد تومان اعتبار است کسب رتبه برتر مدیریت درمان استان اصفهان در بین مدیریت های درمان تیپ یک و ۳۲ مدیریت درمان در کشور استفاده از زبان اشاره یکی از جنبه‌های مناسب در حمایت از افراد ناشنوا است تقدیر از اساتید برجسته علمی به مناسبت دهه سرآمدی آموزش پایان عصر تک‌شاخ‌ها؟ پز عالی جیب خالی دردسرساز دلالان برای دیوار و شیپور دوراهی هوش مصنوعی مقابل شرکت‌ها رئیس آموزشکده فنی و حرفه‌ای شماره دو پسران سروش معرفی شد پانزدهمین جایگاه سوخت تحت برند پالایشگاه اصفهان افتتاح شد اولین دوره تربیت معلم قرآنی و پنجمین دوره ارتقای نخبگان تلاوت قرآن کریم اگر جنگ شود، کدام کشورها امن هستند؟ رمزدارایی در پساهاوینگ ارزپاشی در موتورسازی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بیشترین وام را در سال ۱۴۰۲ پرداخت کرد سیمبانان در خط مقدم جبهه صنعت برق خدمت می کنند احداث سایت دوم پالایشگاه اصفهان درهرمزگان کاهش ۴۰۰ هزار متر مکعبی نفت کوره درهلدينگ پتروپالایش اصفهان رقابت ناپایدار گره کور سیاستگذاری در بازار موبایل جیب پرپول نسل زد شت کوین چیست؟ نیروگاه خورشیدی فولاد مبارکه اصفهان میکرو بلاگرهای اقتصادی در کمین جیب مردم واردات خودرو اولویت دولت نیست توسعه با چشمان باز قمار بزرگ تجدیدپذیرها آشفته‌بازار تاکسی‌های اینترنتی درباره شرکت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های تامین مالی جمعی چه می‌دانیم؟ رنسانس جهانی انرژی انقلاب برقی‌ها سال نااطمینانی‌ها شلیک به پای خود پیشتازی سامسونگ در بازار جهانی تولید تلویزیون میم ‌کوین‌ها؛فرصت بزرگ سرمایه‌گذاری ۲۰۲۴ پیوست مردمی اقتصاد معدنی زیرساخت دیجیتالی جهان آسیب‌پذیر است رشد تولید لوازم خانگی در سال ۱۴۰۲

2
مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان اعلام کرد:

هدف گذاری ما قرار گرفتن پالایشگاه اصفهان در رده ۵۰۰ شرکت برتر دنیا است

  • کد خبر : 15858
  • ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۹:۰۰
هدف گذاری ما قرار گرفتن پالایشگاه اصفهان در رده ۵۰۰ شرکت برتر دنیا است

مدیر عامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان در بازدید رسمی از پروژه های قابل افتتاح هلدینگ پترو پالایش اصفهان گفت: هدف گذاری ما قرار گرفتن پالایشگاه اصفهان جزو ۵۰۰ شرکت برتر دنیا است و ما در تلاش هستیم با انجام اقدامات بزرگ در این شرکت به افق پیشرفت خود دست یابیم. به گزارش نوسان، محسن قدیری با […]

مدیر عامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان در بازدید رسمی از پروژه های قابل افتتاح هلدینگ پترو پالایش اصفهان گفت: هدف گذاری ما قرار گرفتن پالایشگاه اصفهان جزو ۵۰۰ شرکت برتر دنیا است و ما در تلاش هستیم با انجام اقدامات بزرگ در این شرکت به افق پیشرفت خود دست یابیم.

به گزارش نوسان، محسن قدیری با قدردانی از حمایت های هیأت مدیره هلدینگ پتروپالایش اصفهان برای اجرای طرح های عمرانی با سرعت و دقت بالا گفت: به امید خدا طرح توسعه پالایشگاه اصفهان در بندر عباس اجرایی خواهد شد.

وی تحقق ایران قوی را در حرکت جهادی و پر تلاش مدیران دانست و گفت: پالایشگاه اصفهان در زمینه توجه به محیط زیست نیز سرآمد است و امسال ۱۱۲۰هکتار برای فضای سبز اقدام به کاشت بذر درخت بادام اسکوپاریا نمود و آمادگی داریم با موافقت هیأت مدیره سال آینده نیز ۲۰۰۰هکتار به فضای سبز پالایشگاه بیفزاییم.

قدیری، ادامه داد: پیشرفت های صنعت نفت در کشور هیچ گاه قابل مقایسه با امارات و دیگر کشورها نیست چرا که پیشرفت این کشورها با اتکاء به آمریکا بوده است ولی موفقیت های کسب شده در جمهوری اسلامی ایران با اتکاء به توان داخلی و استفاده از پتانسیل نیروهای بومی بوده است.

وی افزود: آنچه درصنایع نفتی برخی کشورهای همسایه استفاده می شود از مصالح و صنایع خارجی است در حالی که آنچه در صنایع ایران استفاده می شود بومی سازی و بر پایه دانش صنعتگران داخلی است.

مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان با اشاره به سرمایه گذاری ۶میلیارد یورویی قطر در صنعت پتروشیمی تصریح کرد: ما نیز در پالایشگاه اصفهان برای پویایی صنعت پتروشیمی سرمایه گذاری کرده ایم ما به دنبال طرح های جدید در پالایشگاه اصفهان هستیم که یکی پس از دیگری به مرحله اجرا می رسند.

قدیری بیان داشت: افق پالایشگاه اصفهان برای استفاده از انرژی خورشیدی ۳هزار مگاوات است که ۱۰۰۰مگاوات آن توسط شرکت مشعل پویا در دست اقدام است.

وی گفت: هیچ بن بستی برای مدیریت طرح های بزرگ در پالایشگاه اصفهان وجود ندارد و ما با راهکارهایی که داریم ۵ درصد اثرات تحریم را ازبین خواهیم برد. متاسفانه آنچه که موجب انفعال در کشور شده است ۸۰درصد عدم تفکر مدیریت و کار و تلاش است و ۱۵ درصد هم ما مقلوب تحریم های داخلی هستیم.

مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان، ادامه داد: اخیرا برخی صحبت ها از سوی سهامداران این شرکت پیرامون احداث شعبه دوم پالایشگاه اصفهان مطرح شد که با درایت هیأت مدیره این مسئله مرتفع شد یا در مورد بحث های محیط زیست که صحبت هایی از سوی مسئولان استان مطرح شده که استاندار اصفهان برای حل این موضوع اقدام کرده اند.

قدیری ادامه داد: از استاندار و مدیران استان بابت همکاری و هماهنگی های صورت گرفته در جهت تعامل و پیشبرد طرح های پتروپالایش اصفهان قدردانی می کنیم.

لینک کوتاه : https://navasanonline.ir/?p=15858

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.