• امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024

اخبار روز

تکمیل زیرساخت‌های مرکز همایش‌های اصفهان به ۵ همت اعتبار نیاز دارد حقوق شهر اصفهان در بازگشایی‌های زاینده‌رود محقق نشده است متروی بهارستان نیازمند ۴هزار میلیارد تومان اعتبار است کسب رتبه برتر مدیریت درمان استان اصفهان در بین مدیریت های درمان تیپ یک و ۳۲ مدیریت درمان در کشور استفاده از زبان اشاره یکی از جنبه‌های مناسب در حمایت از افراد ناشنوا است تقدیر از اساتید برجسته علمی به مناسبت دهه سرآمدی آموزش پایان عصر تک‌شاخ‌ها؟ پز عالی جیب خالی دردسرساز دلالان برای دیوار و شیپور دوراهی هوش مصنوعی مقابل شرکت‌ها رئیس آموزشکده فنی و حرفه‌ای شماره دو پسران سروش معرفی شد پانزدهمین جایگاه سوخت تحت برند پالایشگاه اصفهان افتتاح شد اولین دوره تربیت معلم قرآنی و پنجمین دوره ارتقای نخبگان تلاوت قرآن کریم اگر جنگ شود، کدام کشورها امن هستند؟ رمزدارایی در پساهاوینگ ارزپاشی در موتورسازی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بیشترین وام را در سال ۱۴۰۲ پرداخت کرد سیمبانان در خط مقدم جبهه صنعت برق خدمت می کنند احداث سایت دوم پالایشگاه اصفهان درهرمزگان کاهش ۴۰۰ هزار متر مکعبی نفت کوره درهلدينگ پتروپالایش اصفهان رقابت ناپایدار گره کور سیاستگذاری در بازار موبایل جیب پرپول نسل زد شت کوین چیست؟ نیروگاه خورشیدی فولاد مبارکه اصفهان میکرو بلاگرهای اقتصادی در کمین جیب مردم واردات خودرو اولویت دولت نیست توسعه با چشمان باز قمار بزرگ تجدیدپذیرها آشفته‌بازار تاکسی‌های اینترنتی درباره شرکت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های تامین مالی جمعی چه می‌دانیم؟ رنسانس جهانی انرژی انقلاب برقی‌ها سال نااطمینانی‌ها شلیک به پای خود پیشتازی سامسونگ در بازار جهانی تولید تلویزیون میم ‌کوین‌ها؛فرصت بزرگ سرمایه‌گذاری ۲۰۲۴ پیوست مردمی اقتصاد معدنی زیرساخت دیجیتالی جهان آسیب‌پذیر است رشد تولید لوازم خانگی در سال ۱۴۰۲

4

مسابقه باشگاه مشتریان ام‌وی‌ام برای مالکان Arrizo۵

  • کد خبر : 15462
  • ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۸:۱۵
مسابقه باشگاه مشتریان ام‌وی‌ام برای مالکان Arrizo۵

پس از بیش از دو دهه فعالیت مستمر مدیران خودرو در صنعت خودروی ایران، اکنون تعداد اعضای خانواده مشتریان این برند به بیش از ۶۰۰ هزار نفر رسیده است. شرکت ام‌وی‌ام از دیرباز بر تمرکز بر «رضایت مشتریان» اصرار داشته و مسوولیت اجتماعی را هدف بلندمدت فعالیت‌‌‌های شرکت می‌‌‌داند. MVM یک بخش اختصاصی باشگاه مشتریان با اختصار (WMWL (With MVM With Love یا «با ام‌وی‌ام با عشق» را ایجاد کرده است،

یک نام تجاری منحصر به فرد برای مشتریان. ام‌وی‌ام در تهران، اصفهان، تبریز و بسیاری از شهرهای دیگر در سال گذشته بیش از ۳۰ رویداد را با نمایندگان خود برگزار کرده است. ام‌وی‌ام این بار برای صاحبان محترم Arrizo۵ یک رویداد منحصر به فرد و بی‌‌‌نظیر برگزار کرده است.
این رویداد ورزشی در تاریخ ۲۹ دی ماه ۱۴۰۲ و در مجموعه ورزشی انقلاب تهران برگزار شد و باشگاه مشتریان ام‌وی‌ام میزبان بیش از ۴۰ خانواده و ۱۵۰ نفر از مشتریان خود بود.  دلیل انتخاب ورزش پدل برای این رویداد، نزدیکی روح این ورزش به ذات اسپرت و ورزشی بودن خودروی آریزو۵ اسپرت است که باعث شده خانواده‌‌‌های جوان بسیاری را مجذوب عملکرد و طراحی خود کند.
ورزش‌‌‌های دیگری مثل پینگ‌پونگ و دارت نیز برای بانوان در نظر گرفته شده بود که افراد برنده هر یک نیز در انتها هدایای نفیسی را دریافت کردند. برای کودکان نیز سرگرمی‌‌‌های بسیاری در رویداد در نظر گرفته شده بود؛ دراپ بال، پازل، نقاشی، جنگا و چند بازی دیگر.
پس از پذیرش خانواده‌‌‌ها راس ساعت ۹ صبح و صرف صبحانه، لیگ آغاز شد و در پایان، تیم برنده به طور تشریفاتی اعلام شد و مراسم به شکل کامل توسط رسانه مورد پوشش قرار گرفت. علاوه بر این، کارناوال خودروهای آریزو ۵ اسپرت جذابیت این رویداد را به اوج رساند. پس از پایان برنامه در باشگاه انقلاب، کارناوال به رستوران قصر لیدوما در غرب تهران منتقل شد. در طول مسیر، تعداد زیادی از شهروندان برای تماشا و گرفتن عکس از کارناوال جذب شدند و آن را به یکی از نقاط برجسته مراسم تبدیل کرد. پس از این مراسم، مهمانان ناهار را در مجتمع لیدوما صرف کردند و هدایایی به رسم یادبود به آنها تقدیم شد. میزبانی موفق رویداد ورزشی پدل آریزو ۵ اسپرت، تلاش فعال مدیران خودرو برای بهبود رضایت خانواده مشتریان است. بازخورد نظرسنجی نشان داد که همه شرکت‌‌‌کنندگان از این رویداد تمجید و بازخورد رضایت‌‌‌بخش داشتند.
این رویداد نه‌تنها بستری برای جشن و تعامل است، بلکه فرصتی برای انتقال ارزش، ترویج فرهنگ و اتحاد مردم است. مدیران خودرو به حمایت از مفهوم «اول مشتری» ادامه می‌‌‌دهد، به جامعه به شیوه‌‌‌های معنادارتری تعهد خود را بازگردانده و برای ساختن آینده‌‌‌ای بهتر با مشتریان همکاری می‌‌‌کند.
لینک کوتاه : https://navasanonline.ir/?p=15462

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.